نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 19942
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
بدون شرح

:: موضوعات مرتبط: بدون شرح، ،
نویسنده : امید خسروی
نظر لاوروف درباره مذاکرات وین

وزیر امور خارجه روسیه گفت که جمع بندی هسته ای میان کشورهای ۱+۵ و ایران، موجب تقویت عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در جهان خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز، اسپوتنیک، اعلام کرد: وزیر امور خارجه روسیه گقت که جمع بندی هسته ای میان کشورهای ۱+۵ و ایران، موجب تقویت عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در جهان خواهد شد.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با همتای تایلندی خود ابراز کرد: توافق جامع هسته ای وین، منافع همه طرف های حاضر در مذاکرات را تأمین کرده و موجب تقویت عدم اشاعه تسلیحات هسته ای در جهان می شود.

وزیر امور خارجه روسیه در این باره گفت: برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به جهانیان اطمینان می دهد که ایران به دنبال تسلیحات هسته ای نبوده و تنها فعالیت های صلح آمیز خواهد داشت.

لاوروف تأکیدکرد که این امر متضمن ثبات برای منطقه خاورمیانه نیز خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این برنامه تنش ها را در منطقه حساس خاورمیانه کاهش می دهد.

سرگئی لاوروف بدون اشاره به کلاهک های هسته ای رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که «برجام» بسترهای لازم برای ایجاد خاورمیانه ای عاری از سلاح هسته ای را فراهم سازد.


:: برچسب‌ها: مذاکرات - وین - لاوروف,
نویسنده : امید خسروی
پیام ارتش به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی روزه‌داران مسلمان تبریک گفت.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این عید را به تمامی روزه‌داران مسلمان تبریک گفته و امیدوار است یک ماه بندگی در محضر ذات اقدس الهی مورد رضایت خداوند قرار گرفته و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان را موجب شده باشد.

در این پیام آمده است:

آنگاه که صدای پای عید پاکی‌ها می‌آید مومنان از یک سو محزون رفتن رمضان و از سوی دیگر شادمان پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان می‌باشند.

رمضان با سحرها و افطارهایش و با شب‌های قدر و مناجات‌هایش از روزه‌داران انسان‌هایی ساخته که از نو متولد شده و تازگی روح را در خود احساس می‌کنند و عید فطر پاداش بندگان مخلص خداست که با یک ماه دلدادگی و بندگی روح و جان خود را به ملکوت اعلی پیوند داده‌اند.

گوارا باد بر بندگان صالح خدا این عید سعید بندگی و دلدادگی به خداوند باری تعالی.

ارتش جمهوری اسلامی ایران این عید سعید را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مردم مومن و گرانقدر ایران اسلامی و خانواده محترم کارکنان آجا تبریک گفته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان صالح خداوند در ماه مبارک رمضان از سوی خداوند سبحان را دارد.


:: برچسب‌ها: ارتش- عید سعید فطر-رمضان,
نویسنده : امید خسروی
همه چی بستگی داره به ....

هیچ فردی در دنیا سرش شلوغ نیست،

                 همه چیز بستگی به "اولویت هایش"دارد،

شاید در اولویت اولش نیستی که با بهانه های مشغولیت زندگی

بهت قولی برای زمان دیگر میدهد...

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: کلملت عاشقانه - جملات کوتاه عاشقانه - عشق تصویری- تصویر عاشقانه,
نویسنده : امید خسروی
مبارزه با استکبار تعطیل‌پذیر نیست، خود را برای ادامه مبارزه آماده کنید

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب عصر روز شنبه در دیداری صریح و صمیمی با بیش از هزار جوان دانشجو، حدود ۴ ساعت به دغدغه‌ها، مطالبات، انتقادها و پیشنهادهای آنان گوش دادند و درباره مسائل مختلف از جمله آرمانخواهی، الزامات افزایش تأثیرگذاری تشکلهای دانشجویی، مسائل منطقه، تداوم استکبارستیزی ملت ایران و مسائل روز دانشجویی با آنان سخن گفتند.
رهبر انقلاب در این دیدار که از ساعت هجده آغاز و بعد از نماز و افطار نیز ادامه یافت با اشاره به حسرت جاری در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کردند: هرکس در این بهار معنویت و صفا، دلش را تحت تأثیر باران رحمت و لطف الهی قرار داده، در آینده از میوه‌هاي این بذر افشانی معنوی، بهره‌ها خواهد برد.

 
مبارزه با استکبار تعطیل‌پذیر نیست، خود را برای ادامه مبارزه آماده کنید
:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: دانشجو-رهبر انقلاب- مبارزه - استکبار-,
نویسنده : امید خسروی
فيگورهاي امريكايي يك روز تهديد، روز ديگر اميد به توافق

اينكه امريكايي‌ها يك روز از تهديد و ترك ميز مذاكرات سخن مي‌گويند و روز ديگر از نزديك شدن به توافق خبر مي‌دهند حاكي از غير‌قابل اعتماد بودن و محرز شدن بي‌صداقتي آنها در قبال ملت ايران است و نمي‌توان به وعده‌ها و قول‌هاي احتمالي آنها در مذاكرات اطمينان كرد.
مذاكرات هسته‌اي ايران و ۱+۵ از ديروز با تغيير لحن وزير خارجه امريكا روبرو شد جان كري گفته ایران و ۱+۵ به تصمیماتی واقعی نزدیک شده‌اند و او همچنان امیدوار است طرفین بتوانند به توافق نهایی دست یابند.
وي که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، در مورد دیدارش با محمد‌جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران،‌گفت: «دیدار بسیار خوب و مثبتی داشتیم.»

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: مذاکرات - فیگور آمریکایی 5+1-شورای امنیت,
نویسنده : امید خسروی
در شکل زیر چند مربع پیدا می کنید ؟
 چیستان با جواب چیستان جدید
.
نویسنده : امید خسروی
دریاچه صورتی در استرالیا:

در قلب استرالیا دریاچه ای قرار دارد که رنگ آن کاملا صورتی ست. این دریاچه صورتی این روزها به یکی از عجیب ترین نقاط زمین تبدیل شده است و دانشمندان علت رنگ آن را وجود نوع خاصی جلبک در کف دریاچه می دانند.

 


:: برچسب‌ها: دریاچه- صورتی- عجیب ترین پدیده,
نویسنده : امید خسروی
نمازخواندن خانم‌ خبرنگار در محل مذاکرات هسته ای

مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 به روزهای حساس خودش رسیده است. در این میان خبرنگاران رسانه های خارجی و ایرانی به شدت مشغول پوشش لحظه به لحظه مذاکرات هستند.

 

اما تصویری از نماز خواندن یکی از خبرنگاران کشورمان در محل استقرار رسانه‌ها در مقابل هتل کوبورگ محل مذاکرات، توجه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص داده است.


:: برچسب‌ها: وین - مذاکرات,
نویسنده : امید خسروی
ماراتن هسته ای درپیچ و خم های آخر

واکنش ظریف به مواضع 1+5 : متاسفانه شاهد تغییر ، زیاده خواهی و هر یک مواضع متفاوتی دارند

ظریف گفت: متاسفانه شاهد تغییر مواضع، زیاده خواهی و همچنین مواضع متفاوت چندین کشور گروه ۱+۵ هستیم و اینها وضعیت را دشوار کرده است.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: مارتن هسته ای - ظریف - مذاکرات - 5+1,
نویسنده : امید خسروی
2 ویژگی روز قدس 94 به روایت روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور با ابراز امیدواری از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: مردم در روز قدس به جهانیان خواهند گفت که فلسطین و اشغال این سرزمین از ذهن ملت مسلمان فراموش نخواهد شد.

به گزارش صدا و سیما  رئیس جمهور در آستانه برگزاری روز جهانی قدس گفت: ملت‌های مسلمان، به‌ویژه ملت ایران ندای مظلومیت یک ملت بزرگ را که ۶۶ سال از خانه و کاشانه خود آواره شده است، به گوش جهانیان می‌رسانند.

حجت‌الاسالام روحانی از روز قدس به عنوان یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: مردم در روز قدس به جهانیان خواهند گفت که فلسطین و اشغال این سرزمین از ذهن ملت مسلمان نخواهد رفت و فراموش نخواهد ش
:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: قدس- جهان اسلام - روحانی,
نویسنده : امید خسروی
روز قدس نمایش قدرت جهان اسلام

 

امسال مانند سال‌هاي قبل ملت ايران در راهپيمايي روز قدس حاضر مي‌شوند تا ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل‌(ره) بار ديگر مظلوميت فلسطين و قدس شريف را در جهان فرياد زده و داد مظلوم را از ظالمين اشغالگر و سفاك قدس مطالبه كنند. اين درحالي است كه حوادث اخیر منطقه اهمیت راهپیمایی در روز قدس را بیشتر کرده و این روز نه تنها برای مسلمانان بلکه متعلق به تمام آزادگان جهان برای اعلام انزجار از استکبار جهانی است. مردم ايران راهپیمایی روز قدس، را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل مي‌دانند چراكه ايشان مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را بر مسلمانان لازم می‌دانست. نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف از اصول اساسی در تفکرات امام خمینی(ره) بود و روز قدس، روز حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و وقتی مردم با زبان روزه حضوری آگاهانه در صحنه دارند یعنی ملت ایران تا آخرین نفس پای مواضع امام علیه رژیم اشغالگر صهیونیسی ایستاده‌اند. حجت الاسلام سالك رئيس كميسيون فرهنگي مجلس در اين باره گفت : انتظار می‌رود راهپیمایی روز قدس امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور میلیونی و باشکوه مردم در سراسر کشور و البته سراسر جهان انجام شود و قدمی دیگر برای آزادی قدس شریف برداشته بشود؛ راهپیمایی روز قدس تنها در ایران انجام نمی‌شود و توصیه امام خمینی(ره) به سراسر جهان رسیده است. نماینده مردم اصفهان افزود : حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، پیام روشنی به مردم مظلوم و مبارزان فلسطینی دارد و آن این است که ملت ایران در عرصه مبارزه با رژیم صهیونیستی، حامی مردم مظلوم فلسطین هستند. از سوي ديگر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: از دیدگاه امام(ره) روز قدس تنها در محاصره فلسطین و کشتار فلسطینیان خلاصه نمی‌شود و مسئله بالاتر از اینهاست. آیت‌الله احمد جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس که در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس تنها مسئله فلسطین نیست، بلکه روز اسلام است. وی در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس با بیان اینکه باید سخنان امام خمینی(ره) درباره روز قدس را مانند یک تابلو مقابل چشمان خود و جهانیان قرار دهیم، افزود: به اعتقاد امام(ره) در روز قدس باید به ابر قدرت‌ها فهماند که نمی‌توانند در کشورهای اسلامی سلطه‌طلبی کنند. آیت‌الله جنتی گفت: از دیدگاه امام(ره) روز قدس روزی است که باید مسلمانان از انزوا بیرون بیایند و با قدرت مقابل استکبار بایستند. وی با اشاره به کسانی که زیر پرده با امریکا ارتباط دارند و یا برای ارتباط با آمریکا سر و دست می‌شکنند، افزود: امام(ره) معتقد بود باید به این روشنفکران که با آمریکا روابط دارند، هشدار داد که اگر از این روابط دست برندارید سرکوب خواهید شد. دبیر شورای نگهبان خطاب به کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند و با اسرائیل دوستی دارند، گفت: روز قدس روزی است که منافقین و متعهدین از هم متمایز خواهند شد.


:: برچسب‌ها: روز قدس -جهان اسلام - قدرت بلامنازع,
نویسنده : امید خسروی
اس ام اس

تو میروی …

اما بدان چیزی عوض نمی شود

پای ما تا ابد گیر است …

من و تو

شریک جرم یک مشت خاطره ایم …

---------------------------

انتظار

زیباترین نقاشی دنیاست

وقتی حاصل تصویرش

تو باشی

--------------

 


:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه,
نویسنده : امید خسروی
لیالی قدر


:: برچسب‌ها: شب قدر,
نویسنده : امید خسروی
سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

نویسنده : امید خسروی
استخدام نیروی زمینی ارتش سال ۹۴

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر درجه دار و امدادگر رزم (حرفه بهداشت و درمان) به صورت پیمانی ۵ ساله از جوانان مومن و متعهد با شرایط و امتیازات زیرداوطلب پسر استخدام می نماید

 

شرایط عمومی :

  • ۱)متدین به دین مبین اسلام.
  • ۲ ) تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
  • ۳) ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها
  • ۴)عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران
  • ۵) عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
  • ۶) عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی غیر قانونی و یا الحادی
  • ۷) عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گرو های سیاسی
  • ۸) عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سوءپیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذی صلاح
  • ۹) داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر تاییدیه اداره بهداشت ودرمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ((حداقل قد۱۶۵ سانتیمتر
:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران - نیروی زمینی - نزاجا,
نویسنده : امید خسروی

سخنان بزرگان, جملات خواندنی, جملات قصار

نویسنده : امید خسروی

سخنان بزرگان, جملات خواندنی, جملات قصار

نویسنده : امید خسروی
آمانو چرا به تهران مي‌آيد؟

مذاكرات هسته‌اي ايران و ۱+۵ در حالي تا ۱۶ تير‌ماه تمديد شد كه وزراي خارجه ايران، چين و فرانسه امروز در وين و نيز آمانو مدير‌كل آژانس بين‌المللي اتمي با حضور در تهران در تلاشند تا شايد براي اختلافات حاكم در مذاكرات كه ناشي از زياده‌خواهي‌هاي غرب است راه‌حلي بيابند.
در همين حال عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با بیان اینکه بعضی مسائل اختلافی هنوز وجود دارد که در مورد آنها توافق حاصل نشده و بعضی از متون هست که هنوز نوشته نشده، گفت: حاضر نیستیم به هر قیمتی توافق کنیم.
سید‌عباس عراقچی در‌خصوص تمدید مذاکرات گفت: چون مذاکرات به پایان نرسیده و از طرفی ديروز مهلت ما به پایان رسید، تصمیم همه این است که برای هفت روز بیشتر در وین بمانند و این مذاکرات را به سرانجام برسانند.
عراقچی که با خبرگزاری صدا و سیما مصاحبه می‌کرد، افزود: بعضی مسائل اختلافی هنوز وجود دارد که در مورد آنها توافق حاصل نشده و بعضی از متون هست که هنوز نوشته نشده، در حقیقت داریم شبانه‌روزی روی آنها کار می‌کنیم.
این عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: توافق حتماً باید یک توافق خوب باشد و توافق خوب توافقی است که اصول و چارچوب‌ها و خطوط قرمزی که به ویژه توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده در آن رعایت شود و در آن صورت است که به توافق رضایت خواهیم داد.
در جريان ادامه مذاكرات هسته‌اي تا هفت روز ديگر لوران فابیوس و وانگ یی وزرای خارجه فرانسه و چین نيز ديروز به وين آمدند. قرار است وزیر خارجه فرانسه با همتایان ایرانی، چینی و امریکایی خود دیدار و گفت‌و‌گو کند. پیش از این هم اتحادیه اروپا اعلام کرده بود فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی این اتحادیه امروز در وین حضور پیدا می‌کند.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: انرژی هسته ای - مذاکرات - 5+1,
نویسنده : امید خسروی
رئيس‌جمهور به مردم اطمينان داد

دفاع قاطع از حقوق هسته‌اي

در حالي كه مذاكرات هسته‌اي ميان ايران و قدرت‌هاي جهاني ۷ روز ديگر تمديد شد، رئيس‌جمهور درباره نقض توافقي احتمالي از سوي گروه ۱+۵ هشدار داد، هشداري كه مدت‌هاست از سوي دلواپسان و دلسوزان نظام يادآوري و تكرار مي‌شد و اين بار رئيس‌جمهور بود كه آن را اعلام مي‌كرد.
حسن روحانی درباره نقض توافق احتمالی از سوی گروه ۱+۵ گفته است که "اگر روزی توافق را زیرپا بگذارند ما نیز بلافاصله شدیدتر از آنچه در مخیله آنهاست، به مسیر قبلی باز می‌گردیم." وي افزود: "در صورت محقق شدن توافق هسته‌ای، دو طرف متعهد به اجرای آن هستند."
پيش از اين نيز مجلس شورای اسلامی در همايش سراسري قوه قضائيه خطاب به طرف‌های غربی و گروه ۱+۵، گفته بود كه : تصور نکنید امروز ایران نیازمند توافق است. ما از توافق استقبال می‌کنیم چون به نفع همه است، اما فکر نکنید فشار بیش از این وارد کنید ایران تحمل می‌کند، ما را از راه مذاکره منصرف نکنید.
علی لاریجانی افزود: ایران را منصرف از راه مذاکره نکنید و ما را مجبور نکنید با شتاب بیشتری مسیر فناوری هسته‌ای را پیش برویم. آنگاه شما هستید که هزینه بیشتری می‌دهید، پس رفتارتان را سنجیده کرده و از گذشته پند بگیرید.
اين اظهارات در حالي بيان شد كه باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا نيز به ايران هشدار داده بود كه اگر ایالات متحده به خواسته‌هاي خود در مذاکرات بر سر برنامه اتمی ایران نرسد، در خروج از مذاکرات تردید نخواهد کرد.
اين هشدارها در حالي ابراز مي‌شود كه اوباما با وجود ابراز امیدواری به توافق، هشدار خود را در‌خصوص خروج از مذاکرات مطرح کرده و این بدان معناست که او هنوز به مرحله "پس از توافق" ورود نکرده است.
اما هشدار روحاني را درباره نقض توافق از سوی ۱+۵ بدان معناست که رئیس‌جمهور کشورمان در ذهن خود از توافق گذشته و درباره دوران "پس از توافق" سخن گفته است.
با اين وجود اين اظهارات رئيس‌جمهور را بايد به فال نيك گرفت. دنيا بايد بداند كه دست ايران خالي نيست و همانگونه كه مقام معظم رهبري و بزرگان كشور بارها تاكيد كرده‌اند كشورمان بر مبناي عزت و حکمت با همه دنيا صحبت مي‌کند.
در عين حال بايد دنيا بداند كه دست ايران در اين مذاكرات خالي نيست. كشورمان زياده‌خواه و غيرمنطقي نبوده و لذا مي‌توانيم به صورت منطقي صحبت‌هايمان را به طرف مقابل بگوييم. در مسأله هسته‌اي هم ما بر‌اساس يک مبنا که فتواي رهبر انقلاب است و اين‌که داشتن سلاح هسته‌اي را حرام مي‌دانيم جلو مي‌رويم اما طرف مقابل بي‌منطق است و با بهانه‌گيري مذاکرات را طولاني مي‌کند. تجربه نشان داده که وقتي ما بر موضع منطقي خود پافشاري مي‌کنيم دشمن چاره‌اي جز تسليم ندارد. البته مشروط بر اين‌که بعضي مسائل داخلي به گونه‌اي مطرح نشود که دشمن را به طمع بيندازد. مثلاً اين‌که گفته مي‌شود اگر مسأله هسته‌اي حل نشود آسمان به زمين مي‌آيد درست نيست؛ چراكه ما مي‌توانيم مثل زمان جنگ که تسليم نشديم و با موضع خودمان جلو رفتيم امروز هم همان‌طور رفتار کنيم و قطعاً کسي که خسارت مي‌بينيد طرف مقابل خواهد بود.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: حقوق هسته ای - رییس جمهور - ایران - ,
نویسنده : امید خسروی
بزک کردن رسانه‌ای چهره هیولایی امریکا خیانت به ملت است

حضرت آیت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز شنبه در دیدار خانواده‌هاي شهدای حادثه هفتم تیر و همچنین جمعی از خانواده‌هاي دارای چند شهید در استان تهران، کشور و ملت ایران را مدیون شهدا و خانواده‌هاي شهدا دانستند و با اشاره به پیام امیدبخش، افشاگر و سرشار از ابتهاج معنوی و عزم راسخ شهدا در هر دوره‌ای، تأکید کردند: امروز کشور نیازمند عزم راسخ و شناخت دشمن و آمادگی برای مواجهه با دشمن در عرصه جنگ نرم اعم از عرصه‌هاي فرهنگ، سیاست و زندگی اجتماعی است و کسانی که تلاش دارند چهره هیولایی دشمن خبیث را با بزک کردن رسانه‌اي بپوشانند، مخالف مصالح ملت هستند.
رهبر انقلاب اسلامی یکی از برکات انقلاب را باز‌تولید معارف اساسی اسلامی و تحقق عینی آن در جامعه دانستند و افزودند: یکی از این معارف اساسی، منظومه معارف مربوط به شهادت است که در جامعه ما محقق شد بگونه‌اي که شهدا با انگیزه و نشاط وارد میدان شدند و تلاش صادقانه آنان، با پاداش بزرگ الهیِ شهادت همراه شد و بدون هیچ اندوه و بیمی به ملاقات پروردگار خود رفتند و آثار معنوی این شهادتها در جامعه منعکس شد.

:: ادامه مطلب

:: برچسب‌ها: امام خامنه ای - امریکا- ایران ,
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت